Wednesday, February 8, 2017

خدمات غرفه سازی نمایشگاهی


خدمات غرفه سازی نمایشگاهی


اصول اولیه غرفه سازی با نگاهی به شکل گیری غرفه نمایشگاهی و اهداف مورد نظر از غرفه سازی میتوان به اصولی بسیار مهم در آن پی برد به گونه های که بکارگیری آن کاملا در اهداف مورد نظر ما تاثیر گذار میباشد. 
در طراحی غرفه های نمایشگاهی دو اصل اولیه میبایست بصورت جد رعایت شود

 اول آنکه : در غرفه سازی میبایست غرفه را به عنوان یک اثر کامل معماری پذیرفت و کلیه اصول معماری را در آن کاملا رعایت نموده . و استانداردهای مربوطه را کاملا در فرمها و رنگها و تقسیمبندی فضاها رعایت کرد ، چراکه عدم رعایت استانداردهای معماری در غرفه سازی در کاربرد آن که اصل دوم واصاصی آن بشمار میرود را دچار مشکل مینماید.
دوم آنکه :همانطور که اشاره شد در غرفه سازی نمایشگاهی میبالیست معماری غرفه کاملا در خدمت هدف کارفرما قرار گیرد این به این معنی نیست که در غرفه سازی نمایشگاهی میبایست استانداردها رعایت نشود ، بلکه باید استانداردها کاملا منطبق بر اهداف غرفه سازی و ارائه خدمات مورد نظر کارفرما بکار گرفته شود.
  دو اصل فوق در غرفه سازی نمایشگاهی مارا به طراحی یک غرفه با حفظ استانداردهای معماری تجاری و ارائه یک غرفه ایده آل رهنمود مینماید .چرا که در غرفه سازی هدف غایی ارائه خدمات ، محصول ، یا معرفی یک سازمان یا شرکت میباشد، ولی همواره باید مد نظر داشت که در غرفه سازی نمایشگاهی فضایی بهتر و بیشتر دیده میشود که ارزش معماری بیشتری داشته باشد چرا که آدمی ذاتا زیبایی پرست بوده و نا خود آگاه به زیبایی جذب میشود.



تماس با شرکت :
آدرس شرکت بلوط : پاسداران -سه راه ضرابخانه -کوچه اکرمی (کوکب) پلاک 12-طبقه 4-واحد 26
شماره تماس : 22875426-22869074 
balootgroup@gmail.com : Email

No comments:

Post a Comment